آ
-
آموزش ایفای نقش
مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
-
آموزش قصه گویی
مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
-
آموزشوپرورش
رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
ا
-
ابراز وجود
مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
-
ابعاد چهارگانه هوش فرهنگی
ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
-
اخلاق حرفهای
رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
-
استرس تحصیلی
بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
-
استرس شغلی
بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
-
اضطراب اجتماعی
بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
-
اضطراب کرونا
بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
-
اعتماد به نفس
بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
-
اعتماد سازمانی
مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
-
اندازه اثر
فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
-
انزوای تحصیلی
بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
-
انگیزه پیشرفت
پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
ب
-
بازی درمانی شناختی-رفتاری
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
-
بازیهای رایانهای
ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
-
بزهکاری
فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
-
بهزیستی روانشناختی
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
پ
-
پرخاشگری
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
ت
-
تکرار
تأثیر تکرار فعالیت های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش آموزان تیزهوش خراسان جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
-
تکنیک 4/3/2
تأثیر تکرار فعالیت های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش آموزان تیزهوش خراسان جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
ج
-
جهتگیری هدفی
رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهتگیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
-
جو سازمانی
مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
ح
-
حرفه آموزان کم توان ذهنی
مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
-
حس نوعدوستی
ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
خ
-
خانواده
فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
-
خلاقیت
بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
-
خودانتقادی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
-
خودکارآمدی
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
-
خودکارآمدی
رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
-
خودکارآمدی
بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
-
خودمتمایزسازی
بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
د
-
دانش آموزان
بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
-
دانش آموزان
مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیتهای بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
-
دانشآموزان دوره دوم متوسطه
بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
-
دانشجومعلمان
رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
-
درس ریاضی
بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
-
درگیری تحصیلی
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
-
درگیری تحصیلی
مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیتهای بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
-
درمان پذیرش و تعهد
بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
-
درمان متمرکز بر شفقت
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
-
دوره دوم ابتدایی
مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
ذ
-
ذهنآگاهی
بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
ر
-
روانی گفتار
تأثیر تکرار فعالیت های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش آموزان تیزهوش خراسان جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
س
-
سبکهای مقابله با استرس
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
-
سوءگیری انتشار
فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
ش
-
شرایط کرونایی
بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
ص
-
صحت گفتار
تأثیر تکرار فعالیت های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش آموزان تیزهوش خراسان جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
ط
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
ع
-
عوامل خانوادگی
واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
-
عوامل فردی
واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
-
فرسودگی تحصیلی
رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهتگیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
-
فرهنگ اخلاقی
مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
-
فعالیت بدنی
مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیتهای بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
-
فعالیت های گفتاری
تأثیر تکرار فعالیت های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش آموزان تیزهوش خراسان جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
ق
-
قصه درمانی
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
ک
-
کارورزی یک
بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
-
کانون کنترل
رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
-
کلید واژه: خلاقیت هیجانی
رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
-
کلیدواژه ها: رفتـار پرخطـر
واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
-
کلید واژه ها: ناگویی هیجانی
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
-
کم توان ذهنی آموزش پذیر
مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
-
کیفیت زندگی کاری معلمان
مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
م
-
مدارس تکپایه
مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
-
مدارس چندپایه
مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
-
مشاهده تاملی
بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
-
معلمان
رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
-
معلمان ابتدایی
بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
-
معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
-
مهارت شناختی
بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
-
مهارتهای اجتماعی
مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
-
مهارت های ارتباطی
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
-
مهارت های زندگی مستقل
مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
ن
-
نشاط ذهنی
بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
-
نوجوانان
واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
-
نوجوانان دختر
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
ه
-
همجوشی شناختی
مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیتهای بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
-
همسالان
واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
-
هوش فرهنگی
ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
-
هویت تحصیلی
رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهتگیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
ی
-
یادگیری خودتنظیمی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد