نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ایفای نقش مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
  • آموزش قصه گویی مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
  • آموزش‌وپرورش رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]

ا

  • ابراز وجود مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
  • ابعاد چهارگانه هوش فرهنگی ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
  • اخلاق حرفه‌ای رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
  • استرس تحصیلی بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
  • استرس شغلی بررسی رابطه‌ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
  • اضطراب اجتماعی بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
  • اضطراب امتحان اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
  • اضطراب کرونا بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
  • اعتماد به نفس بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
  • اعتماد سازمانی مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
  • اندازه اثر فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
  • انزوای تحصیلی بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
  • انگیزه پیشرفت پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]

ب

  • بازی درمانی شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
  • بازی‌های رایانه‌ای ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
  • برنامه درسی پنهان بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
  • بزهکاری فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]

پ

  • پرخاشگری مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]

ت

  • تکرار تأثیر تکرار فعالیت‏ های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش‏ آموزان تیزهوش خراسان ‏جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
  • تکنیک 4/3/2 تأثیر تکرار فعالیت‏ های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش‏ آموزان تیزهوش خراسان ‏جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
  • تنظیم هیجان اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]

ج

  • جهت‌گیری هدفی رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهت‌گیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
  • جو سازمانی مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]

ح

  • حرفه آموزان کم توان ذهنی مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
  • حس نوع‌دوستی ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]

خ

  • خانواده فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
  • خلاقیت بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
  • خودانتقادی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
  • خودکارآمدی اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
  • خودکارآمدی رابطه‌ خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
  • خودکارآمدی بررسی رابطه‌ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
  • خودکارآمدی تحصیلی مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
  • خود‌متمایزسازی بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]

د

  • دانش آموزان بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
  • دانش آموزان مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیت‌های بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
  • دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
  • دانشجومعلمان رابطه‌ خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
  • درس ریاضی بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
  • درگیری تحصیلی بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
  • درگیری تحصیلی مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیت‌های بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
  • درمان پذیرش و تعهد بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
  • درمان متمرکز بر شفقت اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
  • دوره دوم ابتدایی مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]

ذ

  • ذهن‌آگاهی بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]

ر

  • روانی گفتار تأثیر تکرار فعالیت‏ های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش‏ آموزان تیزهوش خراسان ‏جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]

س

  • سبک‌های مقابله با استرس اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
  • سوءگیری انتشار فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]

ش

  • شرایط کرونایی بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]

ص

  • صحت گفتار تأثیر تکرار فعالیت‏ های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش‏ آموزان تیزهوش خراسان ‏جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]

ط

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه بررسی رابطه‌ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]

ع

  • عوامل خانوادگی واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
  • عوامل فردی واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
  • فرسودگی تحصیلی رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهت‌گیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
  • فرهنگ اخلاقی مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
  • فعالیت بدنی مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیت‌های بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
  • فعالیت‏ های گفتاری تأثیر تکرار فعالیت‏ های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش‏ آموزان تیزهوش خراسان ‏جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]

ق

  • قصه درمانی مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]

ک

  • کارورزی یک بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
  • کانون کنترل رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
  • کلید واژه: خلاقیت هیجانی رابطه‌ خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
  • کلیدواژه ها: رفتـار پرخطـر واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
  • کلید واژه ها: ناگویی هیجانی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
  • کم توان ذهنی آموزش پذیر مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
  • کیفیت زندگی کاری معلمان مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]

م

  • مدارس تک‌پایه مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
  • مدارس چندپایه مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
  • مشاهده تاملی بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
  • معلمان رابطه کانون کنترل و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
  • معلمان ابتدایی بررسی رابطه‌ بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
  • معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
  • مهارت شناختی بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه مهارت‌های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک‌پایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
  • مهارت های ارتباطی بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
  • مهارت های زندگی مستقل مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ‌ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]

ن

  • نشاط ذهنی بررسی نقش واسطه‌ای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خود‌متمایزسازی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
  • نوجوانان واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
  • نوجوانان دختر بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]

ه

  • همجوشی شناختی مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیت‌های بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
  • همسالان واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
  • هوش فرهنگی ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
  • هویت تحصیلی رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهت‌گیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]